fbpx

צרו קשר

054-4548212

כתובתנו

סניף תל אביב: רח' הארבעה 28 סניף ראשון לציון: משה לוי 11

שלחו מייל

roy@roydotanlaw.com

עורך דין לענייני עבודה

עורך דין לענייני עבודה מעניק סיוע משפטי במגוון סוגיות משפטיות הקשורות לתחילת העבודה ועריכת חוזה מול המעסיק, בעיות העלולות להתעורר במקום העבודה, ועד סוגיות הקשורות לסיום העבודה.

אם חיפשתם עו"ד דיני עבודה הכי טובים, אתם פשוט צריכים לחפש עורכי דין שיש להם ניסיון בתחום הזה. נכון, לפעמים זה מרגיש כמו תחום אפור ומשעמם, ואולי אין בו את האקשן של התחום הפלילי. אבל אם חיפשתם עורך דין לענייני עבודה מומלץ שידאג לזכויות שלכם, הגעתם אל המקום הנכון.

עורך דין לענייני עבודה

עורך דין לענייני עבודה

באופן כללי עורך דין לענייני עבודה מתעסק בכל מה שקשור ליחסי עובד-מעביד. רבים פונים אל עורך הדין כאשר ישנן בעיות ומחלוקות, אך זכרו כי עורכי דין לענייני עבודה יכולים לסייע למנוע בעיות; זאת כאשר הם מעורבים כבר בשלב של עריכת החוזה (דבר מקובל במשכרות בכירים).

במסגרת השירותים המשפטיים של משרדינו:

  • ייעוץ כללי בכל הנוגע לדיני עבודה, גם עבור עובדים וגם עבור מעסיקים. על מנת להבטיח כי הכל מתנהל על פי חוק.
  • ליווי משפטי בכל הקשור לתביעות נגד מעסיקים.
  • סיוע וייעוץ בעריכת הסכמי עבודה אישיים.
  • ייצוג בבתי המשפט  במידה וישנן תביעות נגד המעסיק.

אם הינף מתמודד עם סוגיה זו או אחרת, משרד עורכי דין רועי דותן עומד לשירותכם.

עוד דיני עבודה הכי טובים 

עורך דין לענייני עבודה מומלץ

אז במה מתעסק עורך דין לענייני עבודה? להלן כמה דוגמאות:

חוזה עבודה אישי – כאשר אדם מתחיל לעבוד במקום מסודר, הוא חותם על חוזה עבודה. החוזה מגדיר את כל תנאי העסקתו. החוזה צריך להיות מבוסס על ההסכמות בין שני הצדדים, אך כמובן גם כפוף לחוקי העבודה. באופן כללי נציין כי ישנן זכויות הקיימות בחוק, וחוזה לא יכול לקבוע אחרת.
ישנם מקרים בהם הארגון משתמש בחוזים סטנדרטיים, אך כאשר זהו חוזה עבודה של בכירים, בדרך כלל יש יותר מקום לניהול משא ומתן על תנאי החוזה. תפקידים ניהולים, בעלי משכורות גבוהות וסוגיות רגישות בארגון מתנהלות בצורה שונה, ולכן חשוב לעשות זאת בעזרתו של עורך דין דיני עבודה.
יתכן כי בעתיד תרצו לעזוב את מקום העבודה, או שאולי תפוטרו. חשוב לחשוב על כל תסריט אפשרי, ולהבטיח את הזכויות שלכם בחוזה. ובדיוק בשביל זה עורך דין לענייני עבודה מומלץ עומד לשירותכם.

זכויות עובדי הייטק – חברות ההייטק נחשבות לחברות נחשקות במשק הישראלי. הן ידועות בתנאי העסקה טובים ושכר גבוה, אך לא נשכח כי הן גם תובעניות מבחינת הדרישות. לא הכל זוהר בתחום ההייטק, ובחברות אלו אנו רואים פחות נוכחות של ארגוני זכויות עובדים. כך שבמקרים רבים עובדים מוצאים את עצמם בסיטואציות בעייתיות וזקוקים לעזרה משפטית.

חישוב פיצויים וגמר חשבון – כאשר עובד מסיים את עבודתו יש לשלם את כל הזכויות המגיעות לו, כמו למשל שכר, ימי חופש והפיצויים הקיימים בחוק. אנו מודעים לכך כי תוכלו למצוא מחשבון פיצויי פיטורין באינטרנט. אך כמובן שהדברים יותר מורכבים, ולכן חשוב לעשות זאת בעזרתו של עורך דין דיני עבודה.

עורך דין לענייני עבודה יכול לבחון את החוזה. וזאת לצד ההכרות עם החוק ופסקי דין של בתי המשפט. הוא יכול לבצע בדיקה יסודית לגבי כל מה שמגיע לכם, ולהבטיח כי תקבלו את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

כמובן כי ישנם סוגיות שונות כמו חישוב פיצויים לעובד שהתפטר, חישוב למשרה חלקית ועוד סוגיות ייחודיות לכל מקרה ומקרה. ושוב זה מדגיש לנו את חשיבות הסיוע המשפטי.

לשון הרע במקום העבודה – מקומות העבודה צריכים לספק סביבת עבודה בטוחה עבור העובדים. חוק לשון הרע איננו נוגע באופן ישיר לזכויות עובדים, אך בוודאי שהוא תקף גם במקומות העבודה. לצערנו במקרים רבים ישנם יחסי עבודה רעילים ומקרים של לשון הרע במקום העבודה (לאו דווקא מצידו של המעסיק). מהבחינה הזו עורך דין לשון הרע רועי דותן מביא ערך רב כי הוא משלב את שני התחומים (דיני עבודה ולשון הרע).

עורך דין לענייני עבודה מומלץ

עו"ד דיני עבודה הכי טובים

הסוגיות המשפטיות הקשורות למקום העבודה הן סוגיות משמעותיות בחיים. בעיות במקום העבודה הן לא רק סוגיה כלכלית, הן גם יכולות לפגוע בכם בצורה נפשית. למשל אדם שפוטר ממקום העבודה לאחר שנים, ומרגיש כי פוגעים בזכויותיו, עשוי לחוות תחושות נפשיות לא נעימות. ולכן חשוב לעבוד עם עורכי דין שעליהם תוכלו לסמוך.

מה עושה עורך דין לטוב בתפקידו? ישנם 3 קריטריונים מרכזיים: אכפתיות, מקצועיות וניסיון.

כאשר אנו מדברים על עורך דין מקצועי, אנו מדברים על עורך דין אשר למד היטב את תחום דיני העבודה, ושם רכש ניסיון. יש עורכי דין שבחרו להתמקצע בתעבורה, גירושין או נזקי גוף, ויש את אלו שבחרו להתמקצע בסוגיות של דיני עבודה, התחום המוניציפלי ותביעות לשון הרע.

ולבסוף האכפתיות, דבר שאותו תוכלו למצוא רק במשרדי בוטיק קטנים.

משרד עורכי דין רועי דותן עומד לשירותכם במגוון שירותים משפטיים נוספים לרבות: חובות ארנונה, תביעה על שיימינג, חובות בהוצאה לפועל ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עורך דין לענייני עבודה | עורך דין לענייני עבודה מומלץ | עו"ד דיני עבודה הכי טובים

חוק פיצויי פיטורין

חוק פיצויי פיטורין (תשכ“ג-1963) הוא החוק המסדיר את נושא פיצויים לאחר פיטורים מעבודה. למרות כי נוהג הפיצויים היה קיים עוד בטרם נחקק החוק, המחוקק  ראה

זכויות עובדי היי טק

זכויות עובדי היי טק | עורך דין דיני עבודה בתחום ההיי טק מקצועות ההייטק בישראל נחשבים לתחומים אטרקטיביים ומבוקשים מאוד. המשכורות בתחום הן משכורות גבוהות מהממוצע

צור קשר

לייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה
איך אוכל לעזור?
Call Now Button